środa, 1 kwietnia 2015

Prolog

Prolog


#Wendy

Od moich zaręczyn z Niall’em minęły dwa miesiące. Jestem z nim nieziemsko szczęśliwa. Niall robi wszystko, bym czuła się najszczęśliwszą dziewczyną na świecie. Życie wreszcie zaczęło mi się układać. Mój ukochany z powrotem wprowadził się do naszego wspólnego już domu. Tym razem na zawsze. Moje życzenie urodzinowe się spełniło. Niall jest tym jedynym i nie potrafię wyobrazić sobie bez niego życia. Ogromnie się cieszę, że mi się oświadczył i że wspólnie spędzimy resztę życia. Nasi najlepsi przyjaciele zostali parą co bardzo mnie uradowało. Przyznaję, że troszkę im w tym pomogłam, ale inaczej nic, by między nimi nie było. Muszę wyswatać z kimś Lou, bo przydałaby mu się dziewczyna. W końcu każdy z nas potrzebuje miłości. Jak już wiecie chcę zostać kardiochirurgiem. Od zawsze ta specjalizacja interesowała mnie najbardziej i dlatego też chciałam zostać chirurgiem. Jestem zdeterminowana i zrobię wszystko, by osiągnąć swój cel.


#Niall

Czasami zastanawiam się, co by było gdyby Wendy mnie nie powstrzymała i wróciłbym do Irlandii. Co gdyby nie przyjęła moich oświadczyn? Czy w rodzinnym kraju znalazłbym miłość swojego życia? Nie sądzę. Po kilku tygodniach cierpienia i patrzenia na to jaka moja księżniczka jest szczęśliwa z innym wreszcie ją odzyskałem. W dodatku zgodziła się spędzić ze mną resztę swojego życia. Czy mogło być coś piękniejszego od budzenia się przy niej codziennie rano? Wiedziałem ,że jest tą jedyną odkąd powiedziała, że rozumie co to jest spalony. Kocham ją nad życie i zrobię wszystko, by czuła się kochana i bezpieczna. Zaręczyny i wspólne zamieszkanie to poważna sprawa. Nie zamierzam jednak na tym poprzestać. Chcę założyć z nią rodzinę. Nie wiem czy jest na to gotowa, ale mam nadzieję, że tak. W pracy idzie mi bardzo dobrze. Z powrotem przeniosłem się do Medical Center Hospital. Od września całą naszą grupą zaczynamy rezydenturę. To kolejny krok, który przybliża nas bycia chirurgami. Chcę zostać chirurgiem urazowym i mam nadzieję, że mi się to uda. Wiem, że nie będzie łatwo, ale w końcu będzie chodziło o ludzkie życie.


#Jenny

Związek mój i Harry’ego zmierza w dobrym kierunku. Tak, zostaliśmy parą dokładnie miesiąc temu. Jestem z nim naprawdę szczęśliwa. Harry jest wobec mnie bardzo opiekuńczy i kochany. Cieszę się, że Wendy popchnęła go do tego, by się ze mną umówił.  Nie mogłam sobie wymarzyć lepszej przyjaciółki. Wiele jej zawdzięczam. Jeśli chodzi o zaręczyny jej i Niall’a to jestem szczęśliwa z ich powodu. Już zaczęłam planować ich ślub i wesele, choć sami jeszcze nie ustalili nic konkretnego. Nie mogę pozwolić na to, by pobrali się w tajemnicy lub w kościele Elvisa w Las Vegas. To musi byś wydarzenie roku. Ostatnie tygodnie stażu spędziłam na oddziale położniczym. Pomyślałam, że chcę zostać chirurgiem prenatalnym. To jedna z najtrudniejszych specjalizacji, ponieważ operuje się jeszcze nienarodzone dzieci. Jeden błąd może skutkować śmiercią matki albo płodu. Myślę jednak, że sobie poradzę.


#Harry

Cóż mogę rzec. Moje życie kompletnie się odmieniło. Przestałem być bawidamkiem. Muszę przyznać, że nowy styl życia mi odpowiada. Nie flirtuję już z każdą napotkaną laską. Mam jedną, która całkowicie mi wystarcza. To fajne uczucie opiekować się kimś na kim Ci zależy. Jenny to świetna dziewczyna i naprawdę dobrze mi z nią. Myślę, że jestem szczęśliwy, a chyba o to w życiu chodzi. Mój najlepszy przyjaciel, którego uważam za brata znalazł dziewczynę swojego życia co bardzo mnie ucieszyło. Niall i Wendy zasługują na szczęście. Przeszli długą drogę, aby znaleźć się w miejscu, w którym są. Jestem pewny, że im się ułoży i będą mieli stadko małych Horanków. Fajnie, by było zostać wujkiem. W pracy wszystko układa się znakomicie. Zamierzam zostać chirurgiem plastycznym. Jestem w tym dobry, ale wiem, że muszę stać się perfekcyjny. Przede mną dużo pracy i nauki.


#Louis

Przez te dwa miesiące w moim życiu niewiele się zmieniło. Wciąż mieszkam u Wendy. Teraz muszę mówić u Wendy i Niall’a lub jak zwykłem ich nazywać Nendy. Cieszę się, że moi przyjaciele planują wspólną przyszłość. Jedyna rzecz, która może mi przeszkadzać to ich wspólne igraszki. Nie, żebym miał coś przeciwko temu, ale często muszę spać na kanapie w salonie, bo bardzo hałasują. Myślę, że to urocze. Sam nie znalazłem jeszcze miłości swojego życia, ale jestem optymistą. W końcu w moim życiu pojawi się ta jedyna, na której widok będzie robiło mi się gorąco. Wszystko w swoim czasie jakoś się ułoży i znajdę szczęście. Na razie postanowiłem, że oddam się pracy i zostanę chirurgiem. Chcę leczyć dzieci. Chirurdzy dziecięcy muszą być naprawdę twardzi, a ja taki jestem.


#George

Muszę przyznać, że to nie był najlepszy rok w moim życiu. Zakochałem się w dziewczynie, która kocha innego. Wiedziałem, że nie odwzajemnia moich uczuć, ale nie potrafiłem przestać o niej myśleć. Przez te dwa miesiące, gdy byliśmy razem byłem szczęśliwy. Wiedziałem jednak, że Wendy dusi się w tym związku i traktuje mnie bardziej jak przyjaciela niż chłopaka. Ani na chwilę nie zapomniała o Niall’u, dlatego też postanowiłem się z nią rozstać. Gdy usłyszałem, że zaręczyła się z Horan,em trochę mnie to zabolało. Musiałem jednak wziąć się w garść i jakoś ułożyć sobie życie. Uznałem, że całkowicie oddam się pracy. Zdecydowałem się na neurochirurgie. Zainspirował mnie do niej spokój.


--------------------------------------------------------------------
Witajcie po krótkiej przerwie. Bardzo się cieszę, że wracam do Was z drugą częścią i jestem tym bardzo podekscytowana J
Postanowiłam napisać we wstępie kilka słów od każdego z bohaterów
Za dwa dni pojawi się pierwszy rozdział ;)
Mam nadzieję, że druga część spodoba Wam się tak samo jak pierwsza i wciąż będziecie mnie motywowali do pisania ;)
Liczę na Wasze komentarze na blogu jak i na twitterze #OneLoveNiallFF
Jeśli macie jakieś pytania to śmiało piszcie do mnie na TT J

Buziaki :* Wasza @Mrs_Hazza94


16 komentarzy:

  1. Omg! Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać następnej części! Kocham to!
    Dużo weny xx
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział. Nie mogę uwierzyć, że to już ostatni :c no i czekam na 2 część :3~ @niallakamyboss

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu sie doczekałam <3 Czuję że będzie ta część będzie jeszcze lepsza niż I :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny prolog!! Nie mg sie doczekać pierwszego rozdiału :*



    @Malik_myhusband

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam na ten rozdział odkąd zakończył się ghost a dzisiaj to powiadomienia co chwile sprawdzałam. Podoba mi się pomysł na opowieść co się działo przez ten czas z perspektywy każdego bohatera.
    Tak strasznie się cieszę, że Wendy i Niall są wreszcie razem i wszystko im się układa. Widzę, że Niall ma poważne plany związane z Wendy. Stado małych Horanków.♥
    Dobrze, że Harry i Jenny się zeszli ( nie ważne że z małą pomocą ). Mam nadzieje, że będą równie szczęśliwi jak tytułowa para narzeczonych :)
    Chcę już piątek, bo pierwszy rozdział. Nie mogę się doczekać, ale jakoś będę musiała wytrzymać te 48 godzin
    Do następnego @angelharry99 ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu doczekałam się prologu!Tak mi brakowało twojego opowiadania!Kocham *-*
    @wilczek201

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe co się wydarzy...
    @ziam__shipper_

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, już nie mg się doczekac, jestem strasznie ciekawa co sie stanie
    @katimilion

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże juz nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału *,* Czekam... �� Weny, weny i jeszcze raz weny skarbie :*
    @hazza_bitsch

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaaaaa!
    czy każdy słyszy moją dziką radość? nie?
    AAAAAAA!
    doczekałam się *.*
    prolog jest rewelacyjny. jestem taka podekscytowana nową częścią! świetny pomysł żeby napisać po trochę od każdego bohatera! :)
    z niecierpliwością wyczekuję 1 rozdziału!
    życzę ci duużo, duużo weny! jeszcze więcej czytelników i satysfakcji z własnego dzieła :)
    @pepcia_

    OdpowiedzUsuń
  12. Heej gratuluję zostałaś nominowana do Libster Blog Awards
    Pytania tuuutaj -----> http://love-in-nightmare.blogspot.com/
    :***

    OdpowiedzUsuń