niedziela, 8 lutego 2015

Informowani

@angelharry99
@Malik_myhusband
@luv_idols
@PrimEverdeen74
@ola_hSlTnHlPzM
@kochamprincess
@gabrielawoniak1
@pizza_nialla
@po_prostu_1D
@pieczarka_niall
@_dominika1993_
@Demon0Klaudia
@zosia_official
@ILoveOn57484817
@h__sull
@favniallx
@kocham_asia
@kyliebadwi
@mrs_horanoffi
@calvnide
@_Patrycja_Pacia
@szakakabumtss
@So_Mrs_Horan
@BuuuNancy
@WershaFromPl
@patrycjaaaaaaaa
@nolkonczrol
@niallmyhommie
@xilymybillyx
@misiaczek694
@directionvh
@wiktaria
@moonlighttxxx
@SillyDreamer_Me
@JuliaMysliwczyk
@luv_my_styles
@luv_my_leeyum
@donkeylukey
@Katy1469
@61898_liam
@tomlinsonowa_1
@Singer_x
@232horan677
@xluvNiall
@xlovemehoran
@crazymofooss69

21 komentarzy:

  1. Ja oczywiście chce być informowana @Malik_myhusband <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki że w I cz napisałaś bo bym w życiu się nie dowiedziała o II :D
    @maja_liz

    OdpowiedzUsuń
  3. ja proszę @Kooociak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też możesz dodać? @luv_idols

    OdpowiedzUsuń
  5. poinformujesz? (ztt) @gabrielawoniak1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Proszę skarbie ♥ @pizza_nialla

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chce <3
    @Demon0Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. @zosia_official

    OdpowiedzUsuń
  9. No i oczywiście jeszcze @favniallx :D

    OdpowiedzUsuń
  10. @_patrycja_pacia

    OdpowiedzUsuń
  11. @patrycjaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń