środa, 25 lutego 2015

Zwiastun



6 komentarzy:

  1. Świetny zwiastun. Cieszę się Niall i Wendy będą razem. Czuję, że być może dojdzie do zaręczyn i ślubu (ale to może w kolejnej części). Ciekawa jestem o co chodzi z tą starą miłością. Czy chodzi o Geo? A może o dziewczyne Nialla z przeszłości? @angelharry99

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!Nie mogę się doczekać I rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. POWIEM TYLE.
    JESTEM WŁAŚNIE PO OSTATNIM ROZDZIALE GHOST, MOJE UCZUCIA SĄ TERAZ 100 RAZY BARDZIEJ WRAŻLIWE NIŻ NORMALNIE I NIE WYOBRAŻAM SOBIE TEGO, ŻEBY ONI POD KONIEC 2 CZĘŚCI NIE BYLI RAZEM! TYLE PRZESZLI I ŻADEN ICH BYŁY IM TEGO NIE MA PRAWA ZEPSUĆ! N I E M A N A W E T T A K I E J O P C J I!
    ale ogólnie to zwiastun jest super ♥
    kocham, @pepcia_

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak to opisać. Mam pustkę w głowie. Zabiłaś mnie. :< Ty zła! xD
    Nie no tak na serio, piszesz świetnie, nie wiem jak to opisać ;-; Nie mam słów.

    Przy okazji poinformuję że zostałaś nominowana do LBA (nie wiem czy przyjmujesz) w razie czego to masz link: http://red-hair-is-always-beautiful.blogspot.com/2015/03/liebster-award-2.html
    No nic. Pozdrawiam :) (Ouch, dodałabyś mnie jeszcze do informowanych? @WershaFromPl
    /Nikita

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację ❤ oczywiście, że Cię dodam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwiastun cudny juz nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ��
    @hazza_bitsch

    OdpowiedzUsuń